14. 6. 2008

Ne základnám zešíleli?

Mám na mysli "Rezoluci Rady bezpečnosti OSN ve věci státu Peaceland". Má jít o rezoluci číslo 1817 (2008). Tato rezoluce skutečně existuje, nicméně týká se situace v Afghánistánu. Jde snad o vtip? Pokud ano, tak velmi prapodivný. A to je ten lepší případ...také by to mohli myslet "vážně". Ať již platí to či ono, rozhodně tím u mě značně ztratili na důvěryhodnosti, která ani předtím nebyla, musím přiznat, na nějak vysokém bodě...ač v konfrontaci se stupidní propagandou vlády a jejich pomocníčků to ještě nebylo tak zlé. Ale teď...teď vám nějak nevím, proč se mi vybavuje jeden film...

Blbý a blbější?

Doplnění: NZ provedli změnu, když stránku upravili tak, že nyní jde o tzv. "návrh znění rezoluce". Jde o jasný podvod, bohužel starou podobu stránky nemám, proto pro další informace odkazuji na Misantropův zápisník.

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

A nešlo jim náhodou od začátku hlavně o diskreditaci všeho co by se stavělo proti základně ?

Miroslav Yamato řekl(a)...

Myslíte Ne základnám a spol.? Mě tak některé jejich akce opravdu připadají, celá ta šaškárna GP kolem kóty ve mě budila značnou nedůvěru, "vyhlášení Peacelandu" pak již byla vyloženě fraška...hladovka taky zkončila/nezkončila dost neslavně...