10. 8. 2009

TOP-09 jako nová alternativa?

Stejně jako před minulými volbami do PSP náhle a překvapivě vzrostly preference SZ, až tomu řada lidí skutečně uvěřila natolik, že se je nebála volit (poněkud absurdní strach z propadnutí hlasu jest u nás velmi rozšířen) a skutečně je do PSP poslala...stejně tak nyní rostou preference TOP-09. A to prakticky hned od jejího nedávného vzniku, kdy nebylo známo vlastně nic mimo Kalouska...skoro žádní členové (parlamentní zastoupení však již ano...jak typické!), program žádný, ideje už vůbec ne.

Tato rychlokvaška, kdesi jsem četl trefné "z Vitany strana" - to je tedy tým! Nejlepší ministr financí EU (což nevypovídá moc positivně o správě financí v EU), Miroslav "u nás krise nebude" Kalousek, nejlepší český ministr zahraničí všech dob a až na věky ámen (hlavně se neptejte proč nejlepší) Karel "s Čunkem nikdy" Schwarzenberg, radiolokační ministryně Vlasta "zpěvačka" Parkanová...tak toto má být ta alternativa pro voliče nespokojené se zavedenými stranami? Nová strana? V čem prosím? Takových "alternativ" už tu bylo...vzpomeňme na ODA, US či SZ (ta se pravda poněkud vymykala)...strany na jedny dvoje volby...s až příliš podobnými sliby a podobným složením.

TOP-09 je prostě jen dalším klonem, lišícím se jen pozměněným marketingem. Co je jejím úkolem se můžeme zatím jen domýšlet. Uvidíme po volbách...je dost velká šance, že podobně jako předchozí "alternativy" opravdu uspěje a nějaké ty mandáty uloupne.

5 komentářů:

sa58 řekl(a)...

No já mám u této "nové partaje" jasno již od jejího uvedení na trh...
TOP u mne znamená TOTÁLNĚ ODVAŘENÍ POLITICI...

Miroslav Yamato řekl(a)...

Možná trochu škoda těch Starostů...ale určitě jim nikdo devítkou na hlavu nemířil.

Anonymní řekl(a)...

Situaci na ceskem volebnich trhu neznam a komentovat moc nemuzu, ale s tou "radiolokacni" Parkanovou jsi me opravdu rozesmal. Vzpomel jsem si totiz, jak Parkanova a Honza Vycital skrehotali o praporu hvezd a pruhu. :)) habr

Miroslav Yamato řekl(a)...

Jo jo, tahle písnička, to byla opravdu velká rána podpoře umístění radaru...

Hrozně by mě zajímalo co si o tom asi mysleli Bush a spol.

sa58 řekl(a)...

Starostům jsem věřil na regionální úrovni, Gazdík a spol. si díky vymánání oprávněných peněz za daně udělal solidní jméno u normálních lidí a teď taková blbost...