26. 8. 2011

Kocábe! Džamilo! Kde jste?

Po sérii násilných incidentů s rasovým pozadím (Machete či na férovku) došlo k několika demonstracím. Tyto se na některých místech mírně vymkly kontrole. Naprosto "nečekaně" byly využity i různými extremisty. Žel jsou to vlastně jen oni, kteří reflektují starosti slušných občanů problematických regionů.

A v této souvislosti je nutné se zeptat: co udělali aktivisté pro uklidnění situace? Kde jsou Kocáb, Stehlíková, Havel, Uhl a další? Kdy a kde rázně odsoudili tyto brutální rasistické útoky, volali po exemlárním potrestání viníků a uklidňovali právem pobouřené občany ke klidu a vyčkání na spravedlivý rozsudek? Kde jsou všichni romští aktivisté, všechna lidskoprávní združení, bojovníci s rasismem? Proč nevyužili tak skvostnou příležitost ukázat, že spravedlnost platí pro všechny a každý rasismus je špatný?

Co s nimi kdo udělal, že se neozývají?

Mimochodem - co by se mi stalo, kdybych do médií řekl, že Cikáni, co mě zmlátili, chcípnou mými rucemi?


5 komentářů:

Vodník řekl(a)...

Mimochodem - co by se mi stalo, kdybych do médií řekl, že Cikáni, co mě zmlátili, chcípnou mými rucemi?
To je otázka opravdu na místě!! A i se zbytkem souhlas! To se porád chce po muslimech, aby odsoudili terror al Kajdy, po VV-čkách, aby odsoudili Bátoru, ale kdy uslyšíme tvrdá slova odsouzení na adresu násilníků od Havla, Tydlitátové, Kostlána nebo Kocába? O samotných romských představitelích nemluvě! (ti místo toho mají to chucpe prohlásit, že za to mohla barmanka!)

Blackstone řekl(a)...

No ten Giňa s těma autonomníma ghetama je taky jedlej. Ale prachy od rasistický většiny jim nesmrděj.

# řekl(a)...

Já bych věděl kde jsou, ale nechci to slovo napsat :-)))

Jinak dost zajímavý jsou i komentáře na romea.cz. Zajímalo by mě, co tahle organizace kdy dokázala, protože podle jejich keců mám dojem, že jenom rozdmýchávají plameny a přilejvají olej. A stát jim za to platí tuším 14 milionů ročně...

btw: čau Yamo ;-)

Yamato-san řekl(a)...

Zdar! Já koukal, že jsi se zas objevil na Palbě!

Romea...docela zajímavý článek, ale bacha, je to na strašlivém Zvědavci! http://www.zvedavec.org/komentare/2011/07/4476-drzost-oz-romea-je-ohromujici.htm

leho řekl(a)...

bacha, je to na strašlivém Zvědavci!

Zvědavec není strašlivý, ale lživý a silně paranoidní web tvořený silně paranoidním a patologickým lhářem Vladimírem Stworou. Pokud se jedná o jistou skutečnost, citovat Zvědavce jako zdroj věrohodných informací, no, budu raději slušný a tedy končím, zatím...